Franta: Site bilingv pentru promovarea oenoturismului si cresterea numarului de vizitatori straini in cramele franceze
Data publicarii: 09-02-2016 | EconomieSeful diplomatiei franceze, Laurent Fabius, a lansat marti un site bilingv, englez-francez, pentru promovarea oenoturismului si cresterea numarului de vizitatori straini la viile si cramele din Franta, informeaza AFP.
Fabius a subliniat cu această ocazie importanța considerabilă a sectorului vitivinicol în condițiile în care "exporturile de vinuri franceze (11,4 miliarde de euro în 2015) sunt echivalente cu vânzarea a 114 avioane de vânătoare Rafale".
Site-ul bilingv www.visitfrenchwine.com permite navigarea între diferite oferte de sejur la viile nobile franceze, să consulte fișele de identitate ale marilor regiuni viticole sau portretele unor proprietari de vii.
"Mai mult decât un produs, vinul este din ce în ce mai mult o cultură. Turiștii caută istorii, produse de excelență și să dea un sens la ceea ce mănâncă și beau. Acest site va contribui la deschiderea teritoriilor noastre, obiectivul fiind ca un număr maxim de persoane, franceze și străine, să poată avea acces la produsele noastre", a declarat Laurent Fabius într-o conferință de presă.
În 2010, un număr de aproximativ trei milioane de turiști străini au vizitat zonele oenoturistice din Franța, iar Laurent Fabius a propus fixarea unui obiectiv "de patru milioane de vizitatori pentru 2020".
Creșterea numărului de vizitatori asiatici și americani în cramele și viile nobile franceze este de ordinul a "10% pe an", a declarat la rândul său Christian Mantéi, directorul general al Atout France, organismul de promovare a turismului în Franța. În prezent, 61% din oenoturiștii din Hexagon sunt francezi și 39% sunt străini.
Franța este și prima destinație turistică din lume, în 2015 fiind vizitată de aproximativ 85 milioane de turiști străini.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut